Aanmelddag 6 april 2024

Aanmelddag seizoen ’24-25 op zaterdag 6 april 2024 van 10.00u tot 14.00u

Wanneer je vanaf volgend seizoen (’24-’25) bij KMD wil komen voetballen dan moet je je op 6 april  2024 aanmelden bij KMD op de aanmelddag!

Tussen 10.00u en 14.00u kan je alles vragen over onze vereniging, zullen we je vertellen wat je van ons kan verwachten, maar ook wat wij van onze spelers (en hun ouders) verwachten!

Na de aanmelddag zullen we bekijken welke aanmeldingen geplaatst kunnen worden en welke niet. We proberen daarover iedereen in de tweede week van mei te informeren.

Bij het plaatsen van nieuwe leden wordt eerst gekeken of er al andere familieleden bij KMD lid zijn. Daarna wordt gekeken welke bijdrage nieuwe leden willen leveren aan onze vereniging.

Een vereniging als KMD kan immers alleen bestaan door de inzet van vele vrijwilligers. We verwachten dan ook dat iedereen een steentje bijdraagt.

Vanzelfsprekend is de plaatsing van nieuwe leden ook afhankelijk van het aantal beschikbare plaatsen in iedere lichting. De capaciteit van KMD is beperkt. Op de aanmelddag kunnen we ook daar wat meer over vertellen.

Aanmeldingen die voor 6 april 2024 al digitaal zijn binnen gekomen worden alleen in speciale gevallen in behandeling genomen.

Aanmeldingen na de aanmelddag worden alleen in behandeling genomen wanneer er na plaatsing van de aanmeldingen op de aanmelddag nog plaatsen beschikbaar zijn.

Namens het Jeugdbestuur,

Martijn Tasma