sv-KMD zoekt marketing- en communicatietalenten

Bij KMD hebben we veel evenementen, blijde gebeurtenissen, mooie prestaties, geweldige sponsors en nog veel meer. Wij communiceren hier graag over maar we doen dat nog te weinig en we missen daarbij nog de juiste uitstraling. Daarom zijn we op zoek naar talenten die ons hierbij kunnen helpen.

Bij KMD maken we gebruik van verschillende communicatiekanalen: onze website, onze social media (Instagram, Facebook en X), onze nieuwsbrief en via mail. Via al deze kanalen bedienen we onze doelgroepen, vooral intern maar ook extern. We willen graag laten zien wat voor moois er allemaal plaatsvindt, maar ook uitstralen dat we “de mooiste verenging van het Westland” zijn en “een club voor het leven”. Daarom willen we hier een goede invulling gaan geven.

We knippen de taken/rol in twee delen op:

Communicatieadviseur:
•    Opzetten communicatieplan.
•    Welke middelen we inzetten.
•    Welke stijl we gebruiken.

Content manager:
•    Helpen bij het opstellen van berichten.
•    Uitvoering geven aan het communicatieplan.

Heb jij feeling met dit onderwerp, of ben je bezig op dit vlak met jouw opleiding, of zoek je een mooie opdracht voor school en vind jij het leuk jouw vereniging te helpen op het vlak van PR, marketing en of communicatie meld je dan aan bij Patrick Kriek via patrick.kriek@sv-kmd.nl (mailto:patrick.kriek@sv-kmd.nl)