Pupil van de week

Quinn Langstraat

Hoi iedereen ik ben Quinn Langstraat en ik ben 10 jaar oud. Samen met mijn ouders en broertje woon ik in Rijswijk. Ik voetbal al bij KMD sinds mijn 5e jaar. Ik zit in de JO11-1 en mijn positie is keeper. Ik keep sinds een jaar en ik vind het heel erg leuk. Ook de extra keeperstraining op dinsdag vind ik erg leuk. Mijn broertje voetbalt ook bij KMD, hij zit in de JO8-1 en is ook keeper. Mijn vader is trainer en samen met een andere vader leider van ons team. En mijn moeder is jeugdcoördinator van de JO8.
Mijn hobby’s zijn voetballen en gamen. Het liefst speel FC24 en fortnite. Mijn favoriete club is Ajax en mijn favoriete keeper is Onana. Mijn grootste droom is om keeper te worden bij Ajax. Ik ben al een paar keer bij een wedstrijd van Ajax geweest en dat vond ik echt geweldig! En ik verwacht zaterdag een 3-1 overwinning van KMD.

PupilvdWeek_OuinnLangstraat PupilvdWeek_OuinnLangstraat