Familiedrama

KMD diep geraakt

U heeft het misschien al gehoord. Afgelopen nacht heeft zich een familiedrama voltrokken. Het betreft het gezin van een spelend lid van onze club.

Wij zijn als KMD diep geschokt en zijn vanmiddag al direct bij elkaar gekomen met betrokken teams en stafleden om ons verdriet en medeleven te delen en te verwerken.

Gezien de enorme impact die dit heeft op onze club hebben we besloten om de wedstrijden voor aanstaande zaterdag 2 december vanaf de leeftijdscategorie Onder-18 (JO en MO, heren en dames) niet door te laten gaan. Dat geldt dus ook voor alle seniorenteams.

De trainingen gaan wel door. Tijdens en na de trainingen is er de hele week mogelijkheid om bij elkaar te zijn. De kantine is daarvoor op alle avonden van maandag t/m donderdag open.

Wij vragen eenieder in deze donkere periode als KMD-familie samen elkaar te blijven steunen en uiteraard gaan onze gedachten naar de direct betrokkenen.

Heeft u vragen, neem dan contact op met ons of via de coördinatoren van de diverse afdelingen.

Uiteraard wensen wij de betrokkenen veel sterkte in deze tijden en weet dat wij als KMD-familie altijd voor jullie klaar staan.

Bestuur KMD