Melding incidenten

Formulier op website beschikbaar.

Helaas komt het nog wel eens voor dat er incidenten plaatsvinden. Dat kan zijn op onze vereniging zelf, of als we op bezoek zijn bij andere clubs. Vaak horen we dan via via of veel later wat er allemaal gebeurd is. Omdat we in geval van verdere stappen altijd gevraagd worden om meer details hebben we een formulier op de website gezet waar je een incident kan melden. Zo is het duidelijk wat er is gebeurd en kunnen we verdere stappen ondernemen als dat nodig is. Doen dus,  als je iets wilt melden en niet mee wachten omdat we dan vaak, ook eventueel naar de KNVB of politie, lastiger kunnen uitleggen wat er precies is gebeurd.

Het formulier is zowel vanaf je desktop, tablet als mobiel in te vullen. Je melding wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld binnen de commissie integriteit.

2023-11-23_20-57-40 2023-11-23_20-57-40
melding incident melding incident