Spaar mee voor Jumbo Koornneef's Lokale Toppers

Spaar mee voor Jumbo Koornneef’s Lokale Toppers

Eind deze maand is het dan zover en kunnen we vol enthousiasme gaan sparen voor de toppers van sv KMD.

Ben jij ook zo nieuwsgierig? En kun je niet wachten om je eigen voetbalplaatje te plakken in je persoonlijke verzamelalbum?!

Natuurlijk spaar jij ook voor al die andere honderden unieke plaatjes van onze leden en vrijwilligers.

En als je verzamelalbum vol is, kun je nog jarenlang met trots terugkijken naar je eigen unieke plaatje en een mooi portret van onze prachtige vereniging.

Maandag 30 oktober 2023 start de actie en kun jij gaan sparen voor Jumbo Koornneef’s Lokale Toppers waar jij er één van bent!

Clubleden met een eigen plaatje krijgen, bij ons op de club, een persoonlijk verzamelalbum gratis uitgereikt.

De plaatjes spaar je bij één van de winkels van Jumbo Koornneef (Wateringen, Kwintsheul, Naaldwijk).

Je ontvangt al een gratis setje plaatjes bij iedere € 10,00 aan boodschappen.

Officiële aftrap spaaractie

Vrijdag 27 oktober 2023 tussen 19:00 en 20:00 uur bezoekt Jumbo Koornneef samen met een speciale gast sv KMD.

Het is ons een waar genoegen dat wij uit handen van niemand minder dan John de Wolf, oud-speler van o.a. Feyenoord en tegenwoordig assistent-trainer van Feyenoord, het eerste exemplaar van het verzamelalbum krijgen uitgereikt.

John de Wolf is sinds kort ook ambassadeur van de winkels van Jumbo Koornneef en maakt tijdens de officiële aftrap van de spaaractie graag kennis met de lokale toppers van onze club.

Alle leden en vrijwilligers zijn van harte uitgenodigd. Dus wil jij op de foto met John of zijn handtekening op jouw favoriete voetbalschoen, noteer dan zeker 27 oktober in je agenda.

Wij wensen iedereen heel veel spaarplezier!

Eventuele wijzigingen in het programma maken wij tijdig op onze website bekend.

Jumbo2 Jumbo2