Mededelingen en besluiten uit de bestuursvergadering van 24 mei 2023:

Op zaterdag 20 mei is het contract met Stichting Kwest feestelijk getekend. Vanaf 1 juli zal Stichting Kwest door de weeks na schooltijd gebruik maken van onze elftalruimte en darthoek om kinderen op te vangen (buitenschoolse opvang). De elftalruimte heeft inmiddels een nieuw kleurtje op de muren. Binnenkort zullen de nieuwe meubels geleverd worden. Op zaterdag kunnen wij de elftalruimte natuurlijk blijven gebruiken voor wedstrijdbesprekingen.

Heeft u de nieuwe KMD sjaal al gezien? Marcel Kouwenhoven heeft prachtige professionele supporterssjaals laten maken. U kunt ze op de komende toernooien aanschaffen (heerlijk warm!). Bent u lid geworden van de nieuwe club van 100? Dan krijgt u een sjaaltje van de club!

Suzanne Broere heeft zich aangeboden de coördinatie van de Barcaptains-groep over te nemen van Demi Maartense. Daar zijn we natuurlijk blij mee! Voor volgend seizoen kunnen we nog nieuwe barcaptains gebruiken. Vind u het leuk om een aantal keer per jaar achter de bar te staan als captain? Stuur een mailtje naar info@sv-kmd.nl (mailto:info@sv-kmd.nl)

Pieter Martens, huidig trainer bij de damesafdeling, zal volgend seizoen de rol van Technisch coördinator op zich nemen. Op de website stelt Pieter zich voor: klik hier voor meer informatie (https://www.sv-kmd.nl/nw-21658-7-4230905/nieuws/technisch_coordinator_senioren_selectie_pieter_martens.html?page=3)

Bij de jeugd zijn de voorbereidingen voor volgend seizoen in volle gang. We hebben 45 nieuwe kinderen kunnen plaatsen als jeugdlid volgend jaar. De trainingen voor de teamindelingen voor volgend seizoen zijn inmiddels in volle gang. Het streven is om eind juni de teamindelingen naar de ouders en kinderen te kunnen communiceren. In de leeftijdscategorieën van de JO15 tot JO17 (jongens) is er nog ruimte voor een aantal nieuwe leden. Kent u nog iemand in deze leeftijdscategorie die graag lid wil worden? Wijs hen dan op het aanmeldformulier op de website.

Van 24 tot 28 juli zal onze accommodatie gebruikt worden voor ‘Expeditie Westland’. Die week komen kinderen uit Kwintsheul en Wateringen naar KMD voor een week vol sport en spel.

Afgelopen 20 mei is er door de feestcommissie in samenwerking met KMD 5 een KMD feest georganiseerd. Het was een gezellige avond met veel bekende gezichten. We danken de feestcommissie en KMD 5 voor de strakke organisatie!

Volgend jaar in april bestaat de damesafdeling van KMD alweer 50 jaar! Natuurlijk gaan we dit vieren. Heb jij ideeën en vind je het leuk om mee te denken? Stuur dan een mailtje naar Dide via secretaris@sv-kmd.nl (mailto:secretaris@sv-kmd.nl)

bestuur bestuur