Pupil vd Week

Jasmijn en Seb

Hoi, ik ben Jasmijn Lieffering. Ik ben 10 jaar oud en ik speel al 4 jaar bij KMD.                                                                                     Ik deed proeflessen voor allerlei verschillende sporten zoals hockey, dansen enz. en ik deed ook een proefles voetbal. Mijn vader zat al op KMD, dus daar ging ik voetballen en het was een groot succes. Ik vind voetbal een hele leuke sport, omdat ik een teamsport veel leuker vind dan in je eentje een sport te moeten doen.  Mijn favoriete speler is niet Messi of Ronaldo, maar het is Jesse de Waard..hmm ik bedoel….Mbappé 😉. Hij is heel goed in aanvallen en hij stelt zich niet te vaak aan. Zelf ben ik middenvelder en volgens mijn coaches doe ik ‘het vuile werk’, ze bedoelen daarmee dat ik vaak ook werk doe voor anderen en er wordt gezegd dat ik goed voetbalinzicht heb. Wel mag ik wat vaker de bal opeisen. Ik zit in de MO-11 en dat is het leukste team dat ik ooit heb gehad. De meisjes zijn heel aardig tegen elkaar en ik heb nieuwe vriendinnen gemaakt. Ik vind KMD een hele leuke club, omdat de kinderen aardig zijn tegen elkaar en er is een fijne sfeer. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk op een groot veld spelen, dat wordt wel even wennen 😊.

Ik ben heel blij dat ik pupil van de week mag zijn en ik wens jullie veel plezier op de club.

Liefs Jasmijn

Hallo allemaal!
Mijn naam is Seb Griffioen. Ik ben 10 jaar en ik woon in Den Haag, samen met mijn ouders & broer Loek van 13 jaar en zusje Lis van 7 jaar. Ik zit op de Pieter van der Plas in Wateringen in groep 7b.

In 2018 ben ik begonnen met voetballen bij KMD. Momenteel zit ik in de JO11-2 en mijn favoriete positie is centraal achterin of mid. De JO11-2 is een super-team!

In mijn vrije tijd ben ik het liefst aan het voetballen.
Mijn favoriete voetbalclubs zijn ADO en Liverpool. Virgil van Dijk is mijn grote voorbeeld.

PupilvdWeek_Jasmijn_Seb PupilvdWeek_Jasmijn_Seb