Mededelingen en besluiten uit de bestuursvergadering van 20 februari 2023

•    Komende periode staan de volgende evenementen gepland:
•      11 maart: Kledingmarkt
•      25 maart: Blijven Hangen
•      14 april: Vrijwilligersavond
•      15 april: open dag nieuwe leden jeugd

•    De pannakooi is mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Club van 100! Wil jij nog lid worden van de club van 100 door 100 euro bij te dragen? Mail dan naar clubvan100@sv-kmd.nl  (mailto:clubvan100@sv-kmd.nl )

•    De door de KNVB opgeleide scheidsrechters worden binnenkort in het nieuw gestoken. Barry Verbeek sponsort 29 tenues voor onze scheidsrechters, waarvoor dank!

•    De voorbereidingen van het Sem Steijn jeugdtoernooi zijn in volle gang. Het toernooi wordt georganiseerd op 3 juni voor de JO11-12 en MO11 teams. Er zullen onder andere teams van ADO Den Haag, Sparta, VVV en OH Leuven (België) te bewonderen zijn op ons complex, dus zet 3 juni in de agenda! Meer informatie over het toernooi volgt binnenkort.

•    Bij de thuiswedstrijden van het eerste van KMD zullen binnenkort jeugdteams genomineerd worden als ‘Team van de week’. Het Team van de week mag voorafgaand aan de wedstrijd samen met de spelers het veld oplopen, tijdens de wedstrijd KMD 1 met trommels en toeters aanmoedigen en in de rust van de wedstrijd meedoen aan de penalty bokaal.

•    De laatste tijd wordt gezien dat er, met name op zaterdagochtend, regelmatig gevaarlijke situaties ontstaan op het pad langs de velden door scooters en fietsers die het terrein opkomen via de ingang bij de Bovendijk. Aan de fietsers de vraag rustig te fietsen en extra op te letten. De achteringang en het pad langs de velden is verboden voor scooters. Scooters mogen alleen het terrein op via de ingang bij de Heulweg. Samen met de gemeente zal onderzocht worden of het mogelijk is een zigzag-hek te plaatsen bij de ingang op de Bovendijk.

3990113_1115665 3990113_1115665