In memoriam Ted Janse

Zaterdag j.l. bereikte mij het droevige bericht dat Ted Janse is overleden. Ted was bij onze jeugd de leider van de JO17-2, het team waar zijn zoon Ivar in speelt, was lid van onze sponsorcommissie en sponsor van sv KMD.

Ted stond nog volop in het leven en zijn overlijden komt voor ons onverwachts en als een klap. Ted startte Fitness Centrum Family Sports aan de Dorpskade dat een begrip in Wateringen werd en is. Fit, sportief en familiegevoel zijn de kernwaarden die hij deelde met onze voetbalclub. Menig Wateringer en KMD-er werkte bij Ted aan zijn of haar conditie.

Ted stond altijd open voor een clinic voor onze jeugd en geblesseerde spelers konden bij Family Sports in een gemoedelijke sfeer werken aan hun herstel.  De verslagenheid op de vereniging is groot en in Ted verliezen wij een sympathieke en sportieve kracht.

Wij wensen zijn familie veel sterkte toe.

Namens het bestuur van KMD

Peter van den Berg, voorzitter