Besluiten en mededelingen uit de bestuursvergadering van 20 december 2022

De apparatuur voor de video-analyse is inmiddels geïnstalleerd aan de tribune van Veld 1. Vanaf nu kunnen de wedstrijden op het hoofdveld gefilmd worden, waarbij de camera automatisch de bal volgt! Vervolgens kan de trainer de opname gebruiken om de wedstrijd te analyseren en na te bespreken met de spelers. De eerste wedstrijden zijn al met succes gefilmd!

Er is een mooie bestemming gevonden voor de ingeleverde en niet te hergebruiken kleding van KMD. In Schipluiden heeft een aantal vrijwilligers een actie opgezet om de kleding een nieuwe kans te geven in Oekraïne. Er wordt met een zeer degelijke stichting uit Rijsburg samengewerkt die het transport naar Oekraïne verzorgd en zorgt dat het echt op de plekken terecht komt waar door de strenge winter en oorlogsschade veel ellende is en kou wordt geleden.

De Pannakooi is op 10 december feestelijk geopend in het bijzijn van onze hoofdsponsor de ING: https://www.sv-kmd.nl/nw-21658-7-4148948/nieuws/opening_pannakooi.html

-          Onze trainers zijn de spil in onze jeugdopleiding. Afgelopen maanden hebben een groep enthousiaste KMD trainers de opleiding tot Pupillentrainer gevolgd. In december werd de cursus feestelijk afgesloten met het uitreiken van de diploma’s. De felicitaties en complimenten zijn voor Gary Rijkers, Lars Kavelaar, Marleen van Paasen, Mees Wijnstra, Merijn Voorham, Michael Hoeffnagel, Michael Timmermans, Michel de Wit, Micky Mooiman, Niek Nieuwenbroek, Patrick Noordzij, Roos Wijnhoven en Skye van de Wetering. Een mooie prestatie.

Afgelopen zomer is Dennis Roerade gestart als hoofdtrainer bij het vlaggenschip van KMD. Na een goede start hebben we besloten om ook komend seizoen met elkaar verder te gaan en hebben KMD & Dennis het contract verlengd.

Jeremy van de Stap neemt na dit seizoen afscheid van KMD als Hoofd Jeugdopleidingen. Na 13 jaar KMD heeft Jeremy besloten om zijn voetbal carrière voort te zetten bij een andere vereniging. We zijn daarom op zoek naar een nieuwe HJO die aan het roer komt te staan van onze jeugdopleiding. Interesse? Check het bericht op de website: https://www.sv-kmd.nl/nw-21658-7-4154110/nieuws/sv_kmd_zoekt_hjo.html?page=1