Jeremy vertrekt na dit seizoen als HJO bij KMD

Na 13 jaar KMD heeft Jeremy van der Stap besloten om zijn voetbal carrière voort te zetten bij een andere vereniging.

Uiteraard betreuren wij zijn besluit om bij ons weg te gaan en zullen hem ontzettend gaan missen, maar wij steunen Jeremy ook in zijn besluit om een nieuw avontuur aan te gaan en zich verder te ontwikkelen.

Jeremy is de afgelopen jaren de grote kracht geweest om de jeugdopleiding op een heel hoog niveau te krijgen. Daarmee heeft hij een breed kader gecreëerd van Technisch Commissieleden en trainers. Een groot en stevig team, dat begeleid werd door Jeremy om met elkaar de juiste stappen naar voren te zetten.

KMD is een vereniging voor iedereen en voor elk niveau. Jeremy heeft ervoor gezorgd dat elke jeugdspeler dezelfde aandacht en training krijgt, daarin zijn we uniek en dat blijven we ook. Daarnaast hebben we als KMD enorme stappen gezet met de opleiding, in het beter maken van onze teams en spelers. Dat zien we ook terug in de klassen waarin we nu uitkomen, een grote prestatie waar wij ontzettend trots op zijn.

Jeremy maakt uiteraard het seizoen af met de passie en inzet die we van hem kennen. Tevens hebben we met elkaar afgesproken dat het een “tot ziens” is en geen “vaarwel”.

Op korte termijn zullen we starten met de werving van een opvolger van Jeremy als HJO.