Besluiten en mededelingen uit de bestuursvergadering van 22 november 2022

Komende evenementen:

►  3 december: Sinterklaas op KMD

►  5 december: Pakjesavond (KMD gesloten)

►  10 december: Blijven hangen XXL

►  24 december tm 8 januari: Kerstvakantie (KMD gesloten)

► 3 januari: Nieuwjaarsreceptie

► 7 januari: Kaartmarathon

De Grote Clubactie is deze week afgerond. De jeugd heeft tot dusver 4500 euro opgehaald voor KMD! Er zal onderzocht worden of het bedrag besteed kan worden aan een speeltoestel voor de kinderen op KMD.

KMD heeft drie schilderijen aangeschaft van Koos Vellekoop waarop KMD door de tijd heen staat afgebeeld. Herken jij wie erop staan? Binnenkort hangen ze in het clubgebouw!

Inmiddels is 88% van de contributie betaald. Heb jij nog niet betaald? Graag zo snel mogelijk in orde maken!

Op 10 december zijn de nieuwe sponsoren van KMD uitgenodigd om op een feestelijke manier om 12.30 uur het sponsorcontract te tekenen in de bestuurskamer van KMD. KMD is zeer blij met de nieuwe sponsoren en kijkt uit naar dit moment!

Binnenkort zal een KMD nieuwsapp gelanceerd worden. Je kunt je binnenkort als lid, ouder of vrijwilliger aanmelden, zodat je als eerste op de hoogte bent van het nieuws rondom KMD.

De nieuwjaarsreceptie zal dit jaar op dinsdagavond 3 januari plaatsvinden (in plaats van de eerder gecommuniceerde zondag 8 januari).

Sinds vorige week staat er op de patio een gaaf inleverdoel van de ING voor plastic flesjes. Het statiegeld zal ten goede komen aan het jeugdkamp van KMD. Sparen wij als KMD de meeste flesjes van alle 20 clubs met een inleverdoel? Dan verdienen we 2500 euro éxtra voor het jeugdkamp! Spaar jij mee?!

Aanstaande zaterdag speelt het NL elftal om 16 uur de achtste finale. Kijk jij mee op KMD? We zetten het grote scherm aan!

3990113_1115665 3990113_1115665