Pupil vd Week

Jasper Tasma

Beste KMD’ers
Ik ben Jasper Tasma en speel in de JO12-2, alweer in mijn vijfde seizoen bij de mooiste club van het Westland! Mijn broertje Lucas voetbalt ook bij KMD in de JO8-1.
Op het veld ben ik keeper, en houd ik zoveel mogelijk ballen tegen elke zaterdag, samen met de verdediging. We staan nu tweede in de competitie, en er komen maar weinig ballen langs hoor. Ik train drie keer per week, en vind de keeperstraining op dinsdag samen met de andere keepers het allerleukste.
Naast voetballen speel ik graag met mijn vrienden buiten en ben ik gek op FIFA en Fortnite spelen. Later wil ik graag de nieuwe keeper van het 1e van KMD worden en dan in de Hoofdklasse gaan spelen met KMD.
Mijn lievelingsclub is Sparta Rotterdam, waar ik elke thuiswedstrijd naar toe ga samen met mijn vader en broertje. Sparta is de club van Rotterdam… Ik ben fan van Virgil van Dijk en de oud-keeper van Sparta Okoye. Daarnaast ben ik ook een groot fan van Odens, de keeper van KMD.
Ik kijk erg uit naar de wedstrijd van KMD1 zaterdag en hoop dat ze dik winnen en geen doelpunten tegen krijgen!
Jasper

PupilvdWeek_Jasper Tasma PupilvdWeek_Jasper Tasma