In memoriam Aad Slippens

Met het overlijden van Aad Slippens ontvalt ons wederom een KMD-er.

In Memoriam Aad Slippens

Met het overlijden van Aad Slippens ontvalt ons wederom een KMD-er.

De gezondheid van Aad liep de laatste jaren achteruit, het was de reden dat Aad stopte met zijn schoonmaakwerkzaamheden bij KMD

Bijna dagelijks was hij, tot een aantal jaren terug, te vinden op het sportcomplex. Aad was een oud marinier, beresterk en zorgde ervoor dat de kleedkamers en overige vertrekken er spic en span uitzagen.

Met zijn karakteristieke shaggie in zijn mondhoek en no nonsens houding, kon Aad weleens zwart/wit uit de hoek komen.

En niet alleen omdat het onze clubkleuren zijn,  vond ik het mooi om met Aad te babbelen, maar vooral om zijn verhalen.

Aad had best veel meegemaakt en met een biertje erbij, op de hoek van de bar in de kantine, zag je hem genieten.

Toen ik een paar jaar geleden, samen met Jan Middendorp, bij hem op bezoek was, toonde hij trots zijn prijzenkast (vnl. met het biljarten gewonnen bekers).

Aad had meerdere talenten en zette zich in bij andere maatschappelijke instellingen, zo kwam ik hem ook vele jaren tegen als beveiliger bij Waterpop.

Mijn dochter wilde tijdens het festival met bandleden op de foto en dat zou ik wel even regelen. Bij Aad aangekomen, dacht ik hem zo te passeren.

Zijn legendarische woorden zal ik nooit vergeten “al ben je de voorzitter van KMD, hier heb je geen klote te vertellen” en zo is het!

Die foto is er gekomen, maar Aad’s standvastigheid, kon ik enorm waarderen.

Wij bedanken Aad voor hetgeen hij voor de vereniging heeft betekend en wensen zijn familie alle sterkte toe.

WhatsApp Image 2022-08-05 at 4.13.52 PM WhatsApp Image 2022-08-05 at 4.13.52 PM