Het eigen nest.....

Houden we netjes toch?

We hebben pas een bericht geplaatst over het gebruik van de kunstgrasvelden en het voorkomen van overlast voor de buren. De klachten zijn minder geworden, maar nog steeds wordt er gevoetbald aan de kant van de bebouwing, terwijl dat niet de afspraak is. Ook krijgen wij nu ook klachten over ruw taalgebruik en onbeschoft gedrag. Wij blijven dit KMD onwaardig vinden.

Afval

Wij hebben onlangs 2 volle vuilniszakken met afval moeten opruimen. De buit van enkele weken openstelling. Dit kan nooit de bedoeling zijn toch? Het bestuur komt iedere dag naar het complex om het hek open en dicht te doen. Dit als ’dank’ voor onze inspanning om jullie iedere dag te laten voetballen?

Wat nu?

Het sportpark blijft tijdens de ‘zomerstop’ van 1 juli t/m 19 augustus alleen toegankelijk tussen 09.00 en 18.00, maar alleen als deze puinhoop niet meer wordt aangetroffen. Je ruimt gewoon je troep op of neemt deze mee naar huis en gooit het daar weg. Kleine moeite toch? Komt er geen verbetering dan moeten we helaas het complex helemaal te sluiten.

Beroep op KMD leden

Uiteraard weten wij ook dat de troep niet alleen veroorzaakt wordt door KMD leden. Maar vaak zijn er alleen of samen met niet leden KMD spelers aanwezig. Wij vragen alle KMD ’ers die aanwezig zijn om te voetballen iedereen aan te spreken die zijn of haar troep achterlaat. Het is ook jullie ’nest’ en niemand bevuilt zijn eigen nest toch?

Laten we het dus gezellig en netjes houden, in ieders voordeel!

Bestuur KMD

WhatsApp Image 2022-08-02 at 12.06.24 PM (1) WhatsApp Image 2022-08-02 at 12.06.24 PM (1)