In Memoriam: Gerard Bleijenbergh en Gé Borger.

Beste KMD-ers. Wij ontvingen het verdrietige nieuws van het overlijden van Gerard Bleijenbergh en Gé Borger.

Gerard Beleijenbergh was de leider, regelaar en speler van het KMD Walking Voetbal team, al vanaf de start in 2018. Gerard was en energieke vent, die op de dinsdagmiddag genoot van het spelletje. 3 weken geleden kwam hij terug van vakantie met zijn kinderen en kleinkinderen. Thuisgekomen had hij ademhalings problemen en de dokter gaf aan een longontsteking. Een aantal dagen later werd het zo erg dat hij naar het ziekenhuis moest. Na enkele onderzoeken bleek hij een legionella infectie te hebben in de zwaarste vorm. Hij was zo ziek dat ze hem in coma moesten brengen. Afgelopen zaterdag belde trainer/coach Theo de Reuver van het Walking Voetbal team mij op dat Gerard was overleden. Voor het team en voor de familie was het een schok dat zo’n sterke en vitale man er plots niet meer is. Wij missen in Gerard een steunpilaar van ons Walking Voetbal team en wensen de familie veel sterkte met het verwerken van het verlies.

Gé Borger ken ik als journalist en reporter van de Westlandse media (o.a de WOS). In die functie kwam hij regelmatig bij KMD over de vloer. Bij KMD vond hij het zo gezellig dat hij, nadat hij de media vaarwel had gezegd, is blijven plakken. Al gauw kreeg Gé de baan van redacteur van het Krantje en maakte hij als PR medewerker een professionele presentatiegids van de KMD selectie. Later was Gé betrokken bij “de opzet” van de pupil van de week. Ik ken Gé als een zachtaardige en aimabele man, die rustig zijn werk deed op de achtergrond. Gé genoot ervan om anderen in het zonnetje te zetten. Mede dankzij Gé is de pupil van de week een niet meer weg te denken instituut geworden bij KMD. Toen Gé achteruit ging nam Jan Middendorp zijn werkzaamheden voor de pupil over. Het was ook met Jan dat ik net voor Corona een laatste bezoek bracht aan Gé in Naaldwijk. Hij werd de laatste jaren broos en bracht zijn laatste fase door in een verzorgingstehuis. Wij danken Gé voor zijn verdiensten voor de club en wensen zijn familie veel sterkte toe.

De uitvaart van beide KMD-ers is op maandag as.

Namens het bestuur van KMD

Peter van den Berg, voorzitter