Pupil vd Week

Binyamin Jhagroe

Hoi, mijn naam is Binyamin Jhagroe. Ik ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 7 op basisschool Hofvilla. Naast mijn vader (Feroz) en mijn moeder (Saloua) heb ik een broer van 15 (Ilias) die ook bij KMD bij de JO16-1 voetbalt. Ik ga vaak naar hem kijken. Mijn zus heet Sophia en is 19 jaar. Ik ben half Surinaams en half Marokkaans en hou van Surinaamse rijst kip en Marokkaanse couscous.

Mijn lievelingsvak op school is rekenen. Taal vind ik ook erg leuk.

Ik voetbal bij KMD bij de JO11-1 en sta in de spits. Rechtsbuiten is mijn lievelingspositie. Mijn sterke punten als voetballer zijn snelheid, goede trap en best wel tweebenig. In mijn team ben ik fan van Jayden. Hij is altijd aan het rennen. Mijn hobby’s zijn verder voetballen in het pannakooitje in mijn wijk en playstationen. FIFA en Fall Guys vind ik leuke spellen.

Mijn lievelingsclub is Ajax. Ik heb ook een clubcard voor Ajax en ga soms naar Ajax of het Nederlands Elftal. Dat vind ik leuk. Mijn lievelingsclub in het buitenland is Real Madrid. Ik vind Messi de beste speler ooit. Ik zou Neymar ook weleens willen ontmoeten, want ik vind hem goed met skills en hij is grappig.

Ik wil later profvoetballer worden. Als ik dat niet kan worden wil ik politieman worden. Dat lijkt mij leuk en was mijn vader vroeger ook. Ik wil graag mensen helpen en in een politieauto rijden.

PupilvdWeek_Binyamin Jhagroe PupilvdWeek_Binyamin Jhagroe