*NOOD KREET*(vanuit het scheidsrechtersgilde)

Beste KMD-ers en andere betrokkenen.

Weer een NOODKREET die ik kwijt moet, omdat het met de week erger wordt!

Wie kan en wil zich inzetten om de wedstrijden op KMD in goede banen te leiden?  Het is niet meer te doen om alle wedstrijden te voorzien van een scheidsrechter. Belangrijkste oorzaak is dat we, om verschillende redenen, scheidsrechters verliezen.

Elk team wil op zaterdag voetballen, jongens, meisjes, mannen en vrouwen. Maar geen scheids betekent geen wedstrijd!!!

In noodgevallen moet men zelf (trainer/leider/ouder) de fluit ter hand nemen. Met alle gevolgen/problemen van dien. Daarom vraag ik iedereen met klem om je aan te melden om samen te proberen, met of zonder een gedegen cursus, alle spelers een fijne voetbaldag te bezorgen!

Iedere zaterdag merken we, gezien de feedback op de scheidsrechters, dat er heel veel KMD-ers weten hoe een wedstrijd geleid moet worden ;-). Irriteer jij je aan de scheidsrechters? Denk je dat het beter kan? Pak dan de handschoen op en meld je aan!

En voor de duidelijkheid: Je doet het NIET voor mij, ook al mag je me niet/of heb je een hekel aan mij. Bedenk dan hij kan misschien handje extra wel gebruiken.  Ik wil het soms te vaak, maar kan me ook niet in tienen delen.

Nou ik hoop dat het animo is aangewakkerd en dat er velen zijn die zich bij mij gaan aanmelden.

Bedankt alvast, het is best geinig om een keer te fluiten en de blijdschap en vreugde te voelen van de teams die je erg dankbaar zijn!

Ruud Fidder

rgfidder@kabelfoon.nl