Mededelingen en besluiten uit de bestuursvergadering van 20 april 2022

•    Na twee jaar afwezig te zijn geweest is het op 18 juni weer tijd voor de KMD All stars dag! ‘s ochtends zal er een evenement voor de jeugdleden van KMD worden georganiseerd. In de middag is er een KMD toernooi waarbij iedereen zich kan inschrijven vanaf de J/M-O17 tm de dames, veteranen en vrijwilligers. Na het toernooi waarbij we 7x7 wedstrijden spelen is uiteraard aan het einde een mooi feest. Voor inschrijven voor het All stars toernooi, zie: Informatie all stars toernooi (https://www.sv-kmd.nl/nw-21658-7-4026590/nieuws/kmd_all_stars_day_18-06-2022.html)

•    De aanmelddag in april was weer succesvol! Er zijn alleen nog enkele plekken voor inschrijvingen bij de JO7, JO8 en JO9.

•    Frank Hollaar, ons bestuurslid lagere senioren, zet zich op dit moment voor meer dan 200% in voor de situatie in Oekraïne. Wij hebben enorme waardering voor Frank zijn grote drive en inzet! Voor KMD betekent dit dat Frank tot de zomer zijn functie op KMD even naast zich neer legt. De taken van Frank worden overgenomen door de andere bestuursleden. Weet je even niet bij wie je moet zijn met je vraag over de lagere senioren? Neem dan even contact op met Dide via secretaris@sv-kmd.nl  (mailto:secretaris@sv-kmd.nl )

•    Tijdens de afgelopen twee feesten was er sprake van een gezellig en volle kantine, waarbij er veel jeugd jonger dan 18 jaar, van zowel binnen als buiten de vereniging, aanwezig was. Ondanks controle aan bar, was er ook sprake van alcoholgebruik < 18 jaar. Voor komende feesten zal er een plan van aanpak gemaakt gaan worden om strenger te handhaven en alcoholgebruik bij de jonge jeugd te voorkomen.

bestuur bestuur