Geweldig opbrengst Grote Club Actie 2021

Het is al weer eventjes geleden, dus het is hoog tijd het resultaat van de Grote Clubactie 2021 met jullie te delen. In totaal zijn er maar liefst 1172 loten voor KMD verkocht wat een nieuwe record is voor onze Club! Dit betekent voor KMD een bijdrage voor jeugdactiviteiten van maar liefst €2750!!!

We willen alle kinderen die hard hun best hebben gedaan om de loten te verkopen, maar natuurlijk ook alle mensen die loten gekocht hebben enorm bedanken voor hun hulp en steun!

Zoals beloofd hebben we ook mooie prijzen voor de topverkopers van de vereniging: De eerste prijs gaat naar Melle Schoenmakers! Hij mag een wedstrijd van KMD 1 bijwonen als Pupil van de Week! De nummers 2 en 3, Jasper van Laviere en Jasper Tasma, krijgen een schitterende KMD wedstrijdbal die door de KMD 1 selectie ondertekend is! De JO10-1 heeft als team de meeste loten verkocht. Zij zullen in mei na hun thuiswedstrijd getrakteerd worden op een patatje, snackje en drankje!

Nogmaals dank voor ieders bijdrage!

Namens het bestuur,

Anton Wouters