Aanpassingen coronabeleid vanaf 17 januari

Buitenbar kantine zaterdag open

Er zijn een aantal zaken versoepeld en zaterdag wordt er weer onderling gespeeld en getraind. Gelukkig.

Aanpassingen en versoepelingen

We hebben de volgende aanpassingen besloten.

Voor de hele week gelden deze regels;

*Toegang complex alleen voor spelers en begeleiders en functionarissen die op KMD ‘iets te doen hebben’

*Kantine blijft dicht

* Kleedkamers zijn open voor hen die voldoen aan de Corona Toegangsregels ( Wij vertrouwen op jullie eigen verantwoordelijkheid. Niemand wil toch zijn medespelers en clubleden besmetten? ). De kleedkamers zijn alleen te gebruiken als kleedkamer en uitdrukkelijk niet als horecagelegenheid als alternatief voor de kantine. Gebruik van alcohol is en blijft verboden in de kleedkamers. (Ook als je het meeneemt!)

Nieuw: Kantine (bar) open voor afhaal op zaterdag

De ‘buitenbar’ is op zaterdag open voor afhaal. Daar zal voor de openslaande deuren naar het terras een toonbank in de vorm van een aantal tafels gemaakt worden. Hier kunnen drankjes besteld en betaald worden. De keuken blijft dicht, omdat dit zowel organisatorisch als financieel niet rendabel is onder de huidige omstandigheden. Er is tenslotte geen publiek. Al eerder gezegd: Consumpties moeten buiten worden genuttigd en niet in de kleedkamers.

Laten we ons dus allemaal normaal gedragen, dan werken we bewust of onbewust mee aan de oplossing van het ‘coronaprobleem’ .

Wij kijken net als jullie uit naar coronavrij sporten. Nog even volhouden….na 24 januari kijken we verder wat er mogelijk is.

Bestuur KMD

Alle detail informatie te vinden op : Site overheid corona (https://www.rijksoverheid.nl/documenten/publicaties/2022/01/14/coronavirus-overzicht-regels-sport-vanaf-14-januari-2022)

Ontwerp zonder titel (38) Ontwerp zonder titel (38)