Mededelingen en besluiten vanuit de bestuursvergadering van 21 december 2021

• Sky van de Wetering is gehuldigd als uitblinker van de gemeente Westland. Het was een groots moment om een jonge vrijwilliger van KMD op het podium te zien. Wij zijn als bestuur natuurlijk ontzettend trots op Sky!

• De Derde helft op de dinsdagmiddag voor alle 55+-ers uit Wateringen en omstreken verloopt nog steeds naar wens. Het is een enthousiaste groep die graag door wil blijven gaan na de eerste twaalf bijeenkomsten die gesubsidieerd worden. Op dit moment komt de groep voornamelijk voor Pilates, maar na lockdown zal gekeken worden of er ook gegadigden zijn voor andere activiteiten, zoals een bakkie koffie of een spelletje.

• Een deel van de kleding dat vorig seizoen is uitgegeven aan vrijwilligers bij de jeugd is niet meer ingeleverd aan het einde van het seizoen. Hierdoor komen we kleding tekort voor de huidige vrijwilligers. Mocht u thuis nog KMD kleding hebben (en gestopt zijn met uw vrijwilligerstaak), wilt u deze dan inleveren op KMD?

• De ALV van november moest door de gewijzigde Coronamaatregelen helaas worden uitgesteld. Een nieuwe digitale editie van de ALV is gepland op vrijdag 21 januari. Leden en ouders van KMD leden kunnen zich inmiddels via de website inschrijven.

• Het sportterrein van KMD is tijdens de kerstvakantie open voor de jeugd. Zij kunnen bij mooi weer een balletje trappen op de kunstgrasvelden.

• Sinds vorig jaar is KMD cashless, wat betekent dat er in de kantine alleen nog per pin afgerekend kan worden. Om te voorkomen dat we door storingen bij de internetprovider geen consumpties meer kunnen verkopen, zal er een extra mobiel pinautomaat worden aangeschaft. Daarnaast kunnen de mobiele pinapparaten ingezet worden bij een buitenbar tijdens evenementen.