Corona update 27 november

Controle bij ingang complex en kantine blijft gesloten

Bijgewerkt 27 november 2021

Voor vandaag 27 november gelden dezelfde regels als vorige week.  De check vindt plaats bij de ingang van het terrein vanaf 08.00.

Voor wat de consequenties zijn voor de trainingsdagen (geen toegang na 17.00 uur) en het programma voor volgende week 4 december houden wij u op de hoogte. Details zijn nog niet bekend.

De kantine blijft gesloten, ook op zaterdag.

Het complex (en dus ook de kantine) zijn niet toegankelijk voor toeschouwers en bezoekers en is dus alleen toegankelijk voor mensen met een functie en spelers. Het is voor KMD ondoenlijk om daarvoor de kantine open te stellen en de keuken en de bar te bemensen.  Temeer omdat spelers 15 minuten na iedere wedstrijd automatisch toeschouwer worden en daar ook niet mogen verblijven.

Ingang aan de Bovendijk blijft gesloten.

Hierdoor hoeven we niet twee CTB controle punten te bemensen.

Toegangscontrole bij de ingang van het Complex.

De CTB check en de controle op wel of niet begeleider, speler of vrijwilliger in functie vindt plaats bij ingang van het complex. De controle wordt uitgevoerd door een extern ingehuurde steward, bijgestaan door een bestuurslid van KMD. Iedereen met een geldig CTB krijgt een stempel waarmee ook de kleedkamers betreden mogen worden. Zonder geldig CTB is sporten en verblijven buiten toegestaan, maar toegang tot de kleedkamers niet mogelijk. De ‘scheidsrechter WC’ is wel voor iedereen toegankelijk.

Kleedkamers blijven dus toegankelijk  voor begeleider, spelers onder de 18 en spelers boven de 18 met een geldig CTB bewijs  Er vindt steekproefsgewijs controle plaats, maar we verwachten van leden en bezoekers, dat zij zich in de kleedkamers houden aan de regels zoals hierboven beschreven.

Voor mensen met een functie op of in de KMD-accommodatie geldt de CTB-verplichting niet. Dat betreft o.a. kantine vrijwilligers, ontvangstkamer, onderhoud, trainers/coaches (ook van de uitclubs), vrijwilligers, etc.

Bij KMD hanteren wij als begeleider/chauffeur de volgende aantallen;

Thuisspelende ploegen:

- 3 begeleiders + 2 vlaggers voor de O13 t/m O19, senioren en dames

- 4 begeleiders voor de O8 t/m O12

- 8 begeleiders voor de O7

voor bezoekers:

- 3 begeleiders + 2 vlaggers + 2 Chauffeurs voor de O13 t/m O19, senioren en dames

- 5 begeleiders voor de O8 t/m O12

- 8 begeleiders voor de O7

De basisregels blijven van kracht, waaronder het dringende advies om voor en na het sporten 1,5 meter afstand van anderen te houden. Blijf thuis bij klachten en laat je testen

KMD heeft de regels niet zelf vastgesteld. Accepteer dat KMD overeenkomstig de regels handelt.

Vragen? Stuur deze naar integriteit@sv-kmd.nl (mailto:integriteit@sv-kmd.nl)

De beste methode om af te komen van alle regels is je er voorlopig aan te houden.

We wensen jullie allemaal desondanks een fijne en sportieve wedstrijd en verblijf.

Bestuur KMD

voetbal voetbal