Corona update

Aanscherping controle na bezoek BOA's

Bijgewerkt 10 november 2021

Zaterdag 6 november zijn de nieuwe COVID-19 maatregelen ingegaan . KMD heeft besloten om direct op bezit van het Corona Toegangsbewijs (CTB) te checken. De check vond plaats bij de ingang van het clubgebouw. KMD heeft de regels niet zelf vastgesteld. Accepteer dat KMD overeenkomstig de regels handelt.

De regels en de controle op zaterdagen blijven van kracht tenzij er andere aanscherpingen komen. Ook op de donderdag, de ‘KMD avond’,  vindt controle plaats. De overige avonden en middagen blijft de kantine gesloten voor publiek, spelers en ouders/begeleiders.

De basisregels blijven van kracht, waaronder het dringende advies om voor en na het sporten 1,5 meter afstand van anderen te houden

Blijf thuis bij klachten en laat je testen

Blijf thuis bij een positieve testuitslag en vermijd contacten met anderen

Voor onze kantine geldt dat een CTB verplicht is vanaf 18 jaar.

Rond en op de velden is een CTB niet noodzakelijk.

Kleedkamers blijven toegankelijk  voor spelers en begeleiders. Toegang ook daar alleen voor hen die voldoen aan de CTB eisen.  Ook het toilet naast de scheidsrechter kleedkamer blijft beschikbaar voor iedereen. Er vindt steekproefsgewijs controle plaats om organisatorische reden, maar wij verwachten van leden en bezoekers, dat zij zich in de kleedkamers wel houden aan de basisregels zoals bekend.

De bovenstaande CTB check procedure geldt voor sporters én publiek. Nogmaals, buiten onze kantine is een CTB niet noodzakelijk

Voor mensen met een functie op of in de KMD-accommodatie geldt de CTB-verplichting niet. Dat betreft o.a. kantine vrijwilligers, ontvangstkamer, onderhoud, trainers/coaches (ook van de uitclubs), vrijwilligers, etc.

Ouders en begeleiders die meerijden naar uitwedstrijden, moeten als publiek wel een CTB tonen.

Vragen? Stuur deze naar integriteit@sv-kmd.nl (mailto:integriteit@sv-kmd.nl)

De beste methode om af te komen van alle regels is je er voorlopig aan te houden.

We wensen jullie allemaal desondanks een fijne en sportieve wedstrijd en verblijf.

Bestuur KMD

253164786_4048727468561379_8499517205369747313_n 253164786_4048727468561379_8499517205369747313_n