Corona check kantine vanaf 6 november

Lees de details

Zaterdag 6 november gaan de nieuwe COVID-19 maatregelen in. KMD heeft besloten  om direct op bezit van het Corona Toegangsbewijs (CTB) te checken. De check vindt plaats bij de ingang van het clubgebouw. KMD heeft de regels niet zelf vastgesteld. Accepteer dat KMD overeenkomstig de regels handelt.

De basisregels blijven van kracht, waaronder het dringende advies om voor en na het sporten 1,5 meter afstand van anderen te houden

Blijf thuis bij klachten en laat je testen

Blijf thuis bij een positieve testuitslag en vermijd contacten met anderen

Voor onze kantine geldt dat een CTB verplicht is vanaf 18 jaar. (Kantine is bij KMD apart en daarom als enige aan te merken als ‘horeca gelegenheid’)

Rond en op de velden is een CTB niet noodzakelijk.

Kleedkamers blijven toegankelijk voor spelers en begeleiders. Ook het toilet naast de scheidsrechter kleedkamer blijft beschikbaar voor iedereen. Daarbij blijven wel de basis corona regels van kracht.

De bovenstaande CTB check procedure geldt voor sporters én publiek. Nogmaals. Buiten onze kantine is een CTB niet noodzakelijk

Voor mensen met een functie op of in de KMD-accommodatie geldt de CTB-verplichting niet. Dat betreft o.a. kantine vrijwilligers, ontvangstkamer, onderhoud, trainers/coaches (ook van de uitclubs), vrijwilligers, etc.

Ouders en begeleiders die meerijden naar uitwedstrijden, moeten als publiek wel een CTB tonen.

Actuele informatie en andere corona links (https://www.sv-kmd.nl/pg-21658-7-132748/pagina/a2_corona_update.html)

kmd qr kmd qr