Grote Clubactie goed onderweg!

Al meer dan 600 loten verkocht!

Al een aantal weken worden er door de jongste jeugd van KMD (JO7 t/m JO11) veel Grote Clubactie loten verkocht! Het mooie van deze actie is, dat je er niet alleen mooie prijzen mee kan winnen, maar ook nog eens KMD steunt. Op dit moment staat de teller al ruim boven de 600 verkochte loten voor KMD. Waarschijnlijk zijn het er veel meer, want we kunnen alleen de tussenstand zien van de digitaal verkochte loten. De schriftelijk verkochte loten worden later nog geteld.

KMD is ontzettend blij met deze bijdrage! Mede dankzij de opbrengst van de Grote Clubactie kunnen we bij de jeugd leuke extra dingen kunnen doen (naast al het voetbalplezier natuurlijk). Denk hierbij o.a. aan het Sinterklaasfeest, feestjes voor de kampioensteams en de sponsoring van teamuitjes!

Er kunnen nog een maandje loten verkocht worden (tot uiterlijk 18 November) en voor het meest verkopende team en de drie meest verkopende leden hebben we mooie prijzen! De JO10-1 lijkt vooralsnog de leiding te nemen, maar de strijd is natuurlijk nog lang niet gestreden! Het verschil tussen de nr. 1 en nr. 6 van beste verkopers is slechts 10 loten, dus ook daar is alles nog mogelijk!

Dus verkopers, doe nog even je best. En voor alle andere KMD-ers, koop die loten en steun je club!

Groet,
Anton Wouters