Interne scouting senioren

Ontwikkeling van onze talenten vinden we belangrijk. Dat is bij onze jeugd belangrijk en zeker ook bij onze senioren. Door het wegvallen van de TC senioren hadden we op het vlak van interne scouting  een vacature in te vullen. Deze vacature hebben we inmiddels ingevuld.

We zijn blij dat we gaan werken met een drietal KMD-ers in hart en nieren. Hans van de Wetering, Theo van de Wetering en Teun Kardol is het team dat aandacht gaat geven aan onze talenten bij de senioren.

Hans, Theo en Teun hebben met zijn drieën een enorm KMD verleden. Gezamenlijk lopen zij al 150 jaar rond op KMD en hebben ze ruim 55 jaar in de as van KMD1 gevoetbald. In de jaren ’70 – ’80 en ‘90 waren zij in het elftal van de vorige eeuw als spits, mid-mid en libero bepalende spelers.  Na hun actieve carrière zijn ze o.a. verdienstelijk geweest als (assistent) trainer en leider.

Het takenpakket omvat:

- Volgen van spelers

- Gesprekken voeren met deze spelers

- Adviserende rol richting staf en bestuur

- Begeleiding van jeugd naar senioren

De teams die zij gaan volgen zijn 1, 2, O23 en JO19-1.

Hoewel deze mannen al wekelijks op KMD te vinden zijn, zullen zij nog vaker langs de velden te vinden zijn. We zijn er trots op dat zij hun ervaring voor de vereniging willen inzetten en wensen Hans, Theo en Teun veel plezier en succes in deze nieuwe rol.

Bestuur sv KMD