Van het bestuur

Besluiten en mededelingen vanuit de bestuursvergadering van 22 september 2021

Sten van de Wetering, zoon van Nina & Mitch (speler KMD 1) is sinds 18 september KMD’s jongste lid.

Aanstaande 2 oktober zal een herdenking plaatsvinden voor onze overleden KMD leden afgelopen periode. We herdenken hierbij onder andere het overlijden van Piet Hollaar, Huib Bakker, Ton Verbraeken, Cees Boeters, Betty Meijers en Dani Ebben. De herdenking zal plaatsvinden voorafgaand aan de wedstrijd van KMD 1 tegen DUNO 1, waarbij we een minuut stilte zullen houden om onze KMD’ers te herdenken.

De KMD jeugd is weer gestart met de Grote Club Actie. Heeft u al loten gekocht? De opbrengst zal ten goede komen aan de jeugdafdeling van KMD.

Ook dit seizoen hebben we veel aanmeldingen gehad van jeugd die graag lid wilden worden bij KMD. De gehele jeugdafdeling (met uitzondering van de JO15) zit dan ook dit seizoen weer vol!

Joost Lemckert, KMD-er in hart en nieren, is het nieuwe lid van de sponsorcommissie. Hij zal zich binnen de commissie onder andere gaan bezig houden met de werving van nieuwe sponsoren.

De PET flessen (alle plastic flesjes die verkocht worden op KMD) bevatten tegenwoordig statiegeld. Lever je Pet flesjes daarom in bij de bar of gooi ze in een van de speciale vuilnisbakken met een oranje deksel!

Op 5 oktober gaat De Derde Helft van start: elke dinsdagmiddag zal er in de KMD kantine voor 55+’ers activiteiten en samenzijn worden georganiseerd. Afgelopen vrijdag 24 september is het openingsevent van de Derde helft in combinatie met het Old stars voetbaltoernooi geweest. KMD ontvangt subsidie vanuit het Sportakkoord om de Derde helft mogelijk te maken.

Sinds dit seizoen kunnen leden zich via de Voetbal.nl app aanmelden voor de bar/keukendiensten op momenten dat het hen zelf schikt. Aangezien het toch een uitdaging blijkt om de bardiensten gevuld te krijgen, gaan we meer inzetten op duidelijke communicatie & zal de bar of keuken op zaterdag gesloten zijn bij te weinig bezetting.

De ALV is gepland op vrijdag 26 november. Noteer deze alvast in de agenda!

Per 25 september gaan de nieuwe maatregelen met betrekking tot Corona in. Vanaf dan gelden de volgende afspraken op KMD:

Eten en drinken afhalen om dit buiten de kantine te nuttigen mag zonder geldige QR code

Wanneer je in de kantine plaats wilt nemen en ouder dan 13 jaar bent, dien je in het bezit te zijn van een QR code die aantoont dat je gevaccineerd, negatief getest of genezen verklaard bent.

KMD zal zelf niet actief hierop controleren. Bij controles van de gemeente waarbij blijkt dat mensen in de kantine zonder geldige QR code zich voor langere tijd in de kantine ophouden, kan dit hoge boetes en zelfs sluiting voor KMD als gevolg hebben.

We rekenen dus op ieders medewerking om het voetballen bij KMD mogelijk te houden.

Houd zaterdag 16 oktober vrij in de agenda’s, want dan zal de feestcommissie eindelijk weer ‘Blijven Hangen’ organiseren!

De nieuwe wedstrijdshirts zijn door de drukker niet goed gesublimeerd en daarna bedrukt. Omdat dit niet volgens afspraak is, worden half oktober nieuwe shirts gesublimeerd (zonder extra kosten voor KMD). De huidige shirts zullen geschonken worden aan een goed doel.