SPONSOR JE EIGEN TEAM

Beste spelers en ouders van spelers,

Nu de competitie vorig seizoen helaas is afgelast, richten we ons nu op het nieuwe seizoen. Alle teams krijgen nieuwe wedstrijdshirts met ING als trotse hoofdsponsor op de borst, maar voor jouw team is de achterzijde nog beschikbaar om te sponsoren. Hoe mooi is dat? Het logo van jouw bedrijf of bedrijf waar je werkt op de rug van alle shirts van jouw team of dat van je dochter of zoon!

KMD kan je steun goed gebruiken en daarom hebben we een heel aantrekkelijk aanbod ontwikkeld: voor sponsoring van jouw team voor de komende 2 jaar (dus tot de zomer van 2023) betaal je totaal slechts € 600,- ex BTW.

Meedoen is erg eenvoudig: stuur voor 30 september aanstaande een bericht naar sponsorcommissie@sv-kmd.nl en we nemen contact met je op.

KMD rekent op veel enthousiaste reacties, dus wees er snel bij en

SPONSOR JE EIGEN TEAM!

Met sportieve groet,

namens de KMD sponsorcommissie

Maarten Zemann

P.S.: Als je geïnteresseerd bent in andere sponsormogelijkheden zoals inloopshirts, trainingspakken, tassen, onze website of Club-TV zullen we je daarover natuurlijk ook graag informeren.

KMD FLYER A5 T-SHIRT SPONSOR KMD FLYER A5 T-SHIRT SPONSOR