CORONA UPDATE 20 augustus

Welkom morgen, zaterdag 21 augustus. Houd je wel aan de regels

Zijn we er bijna?

CORONA UPDATE

We hebben contact gehad met diverse instanties en college voetbalverenigingen. Wij voelen ons al club l verantwoordelijk. Onze gezondheid gaat ons allemaal aan. In overleg hebben we de volgende conclusies getrokken en de daarbij passende adviezen voor jullie.

Toegang

Iedereen is welkom op KMD, die gevaccineerd is of een negatief bewijs kan overleggen conform de algemene richtlijnen. Wij voeren geen actief toegangsbeleid omdat dit simpelweg niet mogelijk is met zoveel bewegingen. In geval van twijfel heeft KMD, als vereniging,  wel het recht om er naar te vragen.

Kantine en publieke ruimtes

De kantine en de publieke ruimtes zijn toegankelijk maar hier geldt met name de 1,5 meter regel. Wees daarom voorzichtig in grotere groepen en ga voor zover mogelijk buiten zitten of staan.

Kleedkamers

De indeling is gemaakt en staat op de website. Ook hier geldt de 1,5 meter regel en we begrijpen dat dit lastig is en blijft. Het is aan ieder team en begeleiders om daar praktisch invulling aan te geven. In groepjes of gefaseerd verkleden, het is aan het team zelf. Ook hier is controle ondoenlijk.

Algemeen

We zijn er nog niet, blijf alert want we zijn en blijven als club samen verantwoordelijk voor onze gezondheid. Nog even meewerken en we kunnen als het meezit na 20 september terug naar het (nieuwe) normaal.

Zijn er vragen stuur dan een e-mail naar integriteit@sv-kmd.nl (mailto:integriteit@sv-kmd.nl) of stuur, met praktische vragen een whatsapp bericht naar 0653293488, het mobiele nummer van onze coronacoördinator, Marco Schregardus.

Tot slot, handel en oordeel in de geest van onze vereniging en vermijd onnodige discusseis.  KMD is een vereniging voor alle leden en wij respecteren elkaars mening.

Bestuur KMD

Ontwerp zonder titel (11) Ontwerp zonder titel (11)