CORONA UPDATE

Zijn we er bijna?

CORONA UPDATE

We zijn al bijna 1,5 jaar in de ban van het coronavirus. We hebben er veel een gedaan om de bekende maatregelen te respecteren en toe te passen. Daarvoor alle lof aan jullie leden en vrijwilligers. KMD is vaak een voorbeeld geweest van een praktische en effectieve aanpak. Veel clubs en zelfs de Gemeente Westland en FeVo West hebben bij ons navraag gedaan, hoe we dit allemaal gemanaged hebben. Maar nu...

Het is nog volstrekt onduidelijk hoe de nieuwe aangepaste regels moeten worden toegepast. Een verplichte coronacheck bij de toegang, placement in de kantine, sportkantine=horeca? Wel of niet in de kleedkamer met zijn allen? Is het voor en na 20 september allemaal weer anders en gaan we iets doen in de tussentijd? Uiteraard hebben we navraag gedaan bij de gemeente en op de site gekeken van de KNVB en NOC*NSF maar daar komen we ook niet verder, dan de mededelingen die we allemaal kennen. Ons gaat het nu vooral om de haalbaarheid en effectiviteit van de maatregelen, die we eventueel moeten treffen. Het goede nieuws is dat de ’cijfers’ dalen en we hopelijk nu met de naweeën zitten en dat we met gebruik making van onze gezonde verstand gewoon weer met zijn allen op KMD kunnen sporten en verblijven met zo min mogelijk beperkingen. Maar voor nu wachten we dus op wat antwoorden van de genoemde instanties en houden we jullie uiteraard op de hoogte van al het nieuws. Houd daarom deze pagina en de website in de gaten. Ideeën en suggesties zijn welkom, maar houd het wel in de geest van onze club, dus respecteer elkaars mening!

Bestuur KMD

Ontwerp zonder titel (11) Ontwerp zonder titel (11)