Openstelling kunstgrasvelden en overlast voor de buren

Natuurlijk houden wij rekening met elkaar

Openstelling kunstgrasvelden en overlast voor de buren

KMD ondersteunt het initiatief van de gemeente om iedereen te laten voetballen. De kunstgrasvelden zijn daarom deze zomer geopend voor iedereen die wil komen voetballen tussen 09.00 en 18.00. We hebben daarbij afgesproken dat we geen rommel maken en de audio apparatuur thuis laten.

Helaas houdt niet iedereen rekening met deze afspraken en krijgen wij klachten van de buren. Afgelopen weekend is de politie gebeld toen er, in het donker, nog steeds gevoetbald werd. De jongens ( 2 KMD leden en een vriend) zijn daarop aangesproken en wij hebben als bestuur een gesprek met hen gehad deze week. Over het hek klimmen is gewoon verboden. Duidelijk is dat dit niet getolereerd wordt, omdat KMD altijd gaat voor respect voor iedereen dus ook voor onze buren. Zij ervaren overlast vooral van het voetbal aan hun kant en de audio apparatuur. Wij hebben daar begrip voor.

Daarom zijn de doelen aan de bewonerskant weggehaald en wordt iedereen verzocht aan de wegkant te gaan voetballen en hebben we een banner opgehangen met daarop nogmaals het verbod op het gebruik van audio apparatuur.

De jongens hebben hun excuses aangeboden. Er is wel een aantekening gemaakt en laat het een voorbeeld zijn voor de andere leden. Wij houden rekening met elkaar en met de omwonenden, alleen zo kunnen wij ook overdag in de vakantie blijven voetballen.

Bestuur KMD

WhatsApp Image 2021-08-05 at 09.47.36 WhatsApp Image 2021-08-05 at 09.47.36