Vrijwilligersbeleid (2) Belangrijk bericht voor (ouders van) leden

Beste leden,

We hopen dat iedereen, ondanks de vervelende opleving van het coronavirus, toch van een hele fijne vakantieperiode kan genieten of dat nu over de grens of dichter bij huis is. Het zou toch fantastisch zijn als we lekker uitgerust na de zomerstop weer met een nieuw en coronavrij voetbalseizoen kunnen starten.

We hebben jullie onlangs geïnformeerd over ons vrijwilligersbeleid en het gebruik van de Voetbal.nl app voor het openstellen van en inschrijven op vrijwilligerstaken.

Onze eerste gepubliceerde taak was het schoonmaken van de reclameborden. Helaas was daar nog erg weinig respons op vanuit de leden en heeft de sponsorcommissie zelf de handen uit de mouwen gestoken. We begrijpen het wel, gezien de mate waarin het coronavirus en de vervelende nieuwsfeiten van de afgelopen tijd al onze aandacht trekt.

Maar toch willen wij jullie nogmaals oproepen om in beweging te komen als bestaande of toekomstige vrijwilliger. Start met het lezen van de berichten op onze site en facebook en installeer de Voetbal.nl app (wat de meeste leden denk ik al hebben gedaan). Wellicht moet de app nog worden bijgewerkt. In het menu is het onderdeel Vrijwilligerstaken toegevoegd.

Binnenkort starten we met het openstellen van de taken voor het seizoen 2021-2022. Hou het in de gaten en we rekenen op jullie. Voor vragen of suggesties kan je een bericht sturen naar: vrijwilligers@sv-kmd.nl

Geniet van de zomer!

Met vriendelijke groet,