Vrijwilligers en KMD

Beste leden,

Onlangs informeerden we jullie over ons vrijwilligersbeleid en het beoogde gebruik van de vrijwilligersmodule in de Voetbal.nl app. Vanaf komend seizoen gaan we de vrijwilligersmodule gebruiken voor de raadpleging van en inschrijving op vrijwilligerstaken door leden. Vooral voor de inschrijving op bar- en keukendiensten zal dit een belangrijk middel worden, maar het kan ook gaan om andere terugkerende of eenmalige taken waar de inzet van vrijwilligers nodig is. Denk hierbij aan taken op het gebied van ledenwerving, sponsoring, onderhoud, et cetera.

Om alvast een beetje te ‘trainen’ met de app, gaan we deze maand voor de eerste keer een taak in de Voetbal.nl publiceren, waarop de leden zich als vrijwilliger kunnen inschrijven. De reclameborden op het hoofdveld hebben een poetsbeurt nodig en van sommige reclameborden moet de opdruk worden verwijderd. De sponsorcommissie heeft de verantwoordelijkheid op zich genomen voor de uitvoering van deze taak en is daarvoor op zoek naar 8 enthousiastelingen die ongeveer 3-4 uurtjes de handen uit de mouwen willen steken. Deze grote beurt is gepland op zaterdagochtend 10 juli aanstaande, we beginnen om 09.00 uur.

De taak zal op 22 juni in de voetbalapp worden gepubliceerd. De instructie voor de raadpleging en inschrijving is as volgt:

1) Open de Voetbal.nl app

2) Ga naar het onderdeel vrijwilligers

3) Selecteer hier 1 van de vrijwilligerstaken bv. Reclameborden Strippen

4) Ga terug naar het Startscherm en selecteer Programma

5) Reclame borden strippen staat nu in je programma

6) Als je de taak aanklikt, kan je je aanmelden door op het plusje te klikken. Ook kan je zien met wie
    je de taak samen gaat doen.

Een handleiding met afbeeldingen is ook op de website te vinden op de pagina van Onze cultuur, vrijwilligers of via deze link Instructie voetbal app (https://www.sv-kmd.nl/content/21658/download/clnt/98125_Instructie_Voetbal-nl_app_v0.2.pdf)

Wij hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als wij over deze nieuwe methode en gaan ervan uit dat de inschrijving voor deze eerste te publiceren taak in no-time vol is. Voor de inschrijvers voor deze eerste op de nieuwe manier gepubliceerde taak hebben we een leuke verrassing, maar let op vol=vol.  (-; Mochten er vragen zijn over de applicatie of andere aan het vrijwilligersbeleid gerelateerde zaken, laat het ons weten via e-mail vrijwilligers@sv-kmd.nl (mailto:vrijwilligers@sv-kmd.nl)

Met sportieve groet,

De vrijwilligerscommissie