Corona Tijd

Is er dan niets positiefs te bedenken in CORONA tijd als de vereniging gesloten is en je elkaar mist op bijvoorbeeld de vaste zaterdag bij KMD?

Ja natuurlijk wel, zeker als je je hebt aangemeld bij het onderhoudsteam van KMD.

Sinds jaar en dag wordt er elk jaar, in de zomer en winterstop en uiteraard tussentijds, onderhoud gepleegd aan zowel het gebouw als  het terrein en is het hard aanpoten om weer op tijd klaar te zijn als de wedstrijden weer beginnen.

Helaas door tijdgebrek (en het ontbreken van mankracht) worden veel zaken niet opgepakt, met als resultaat achterstallig onderhoud!

Dit jaar was alles anders door Corona en een daardoor gesloten kantine en was er heel veel tijd om allerlei achterstallige zaken op te pakken die al jaren zijn blijven liggen en die toch in meer of mindere mate hard nodig waren.

Uiteraard zijn daarvoor natuurlijk wel handjes nodig!!!

De trouwe onderhoudsgroep van KMD heeft sinds het begin van de Coronatijd opnieuw laten zien hoe belangrijk zij zijn als vrijwilligers voor de vereniging en zijn,  vrijwel zonder uitzondering, elke zaterdagmorgen  in de weer geweest om KMD er weer tip top bij te zetten.

Leuk om te zien was dat er nu in Corona tijd ook nieuwe (jonge) vrijwilligers zich hebben aangemeld om in een ontspannen sfeer en gezelligheid op 1,5m voor hun KMD het zo belangrijke onderhoud te verrichten.

Ook was het leuk om te zien dat de staf van KMD 1 en 2 en een deel van de selectie een aantal zaterdagen heeft meegeholpen. Hopelijk is nu in Coronatijd de basis gelegd voor een nieuwe grote onderhoudsgroep in de toekomst.

Er is werkelijk heel,  heel veel werk verzet en omdat niet alles voor iedere bezoeker/lid direct zichtbaar zal zijn hieronder een kleine impressie van een aantal werkzaamheden.

Van alles wat er is gedaan een foto maken, was helaas niet mogelijk!

Foto’s Onderhoud 2021 (https://photos.app.goo.gl/RrscRymqL9gukSy9A)

Is alles nu dan klaar??

Nee , natuurlijk niet!!!

Op een vereniging is altijd wel iets te doen en ondanks dat er in de afgelopen periode heel veel is gedaan zijn we zeker nog lang niet klaar.

Ben je (on)handig en vind je het (toch) leuk om onderdeel uit te maken van het onderhoudsteam en zo iets te doen voor je cluppie, dan ben je dus van harte welkom om je aan te melden.

Een berichtje naar algemenezaken@sv-kmd.nl (mailto:algemenezaken@sv-kmd.nl) en we nemen z.s.m.  contact met je op.

Tot snel!!

Jan Middendorp & Martin den Dulk