Aanmelding nieuwe leden voor seizoen '21-'22

Geen aanmeldag op KMD, maar online

Aanmeldingen voor seizoen ’21-‘22

Helaas laten de Coronamaatregelen dit jaar wederom geen aanmelddag toe. Daarom zullen we ook dit jaar de aanmeldingen voor het nieuwe seizoen anders (online) behandelen.

Tot 15 april kan iedereen die vanaf het nieuwe seizoen bij KMD wil komen voetballen, zich aanmelden via de Aanmeldpagina (https://www.knvb.nl/ontdek-voetbal/inschrijven/BBGW452) . Alle aanmeldingen die na 1 maart bij KMD zijn ontvangen zullen we behandelen als een aanmelding voor het nieuwe seizoen.

Na 15 april proberen we zo snel mogelijk de balans op te maken en te bepalen welke kandidaat leden we wel en niet kunnen plaatsen. We proberen dit uiterlijk de 1ste week van mei bekend te kunnen maken. Kandidaat leden zullen worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek en vanaf dat moment aan kunnen sluiten bij de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Dit gesprek zal online plaatsvinden, tenzij een ontmoeting bij KMD weer mogelijk is.

We stellen het op prijs als bij de opmerkingen in het online aanmeldformulier kunt aangegeven waarom je voor KMD hebt gekozen. Als je nu nog bij een andere vereniging speelt horen we graag waarom je daar wil vertrekken.

Met vriendelijke groet,

Anton Wouters