Vacature trainer 3e seniorenelftal

Sv-K.M.D. is voor het seizoen 2021-2022 op zoek naar een trainer voor haar 3e seniorenelftal, Dit team zal voornamelijk bestaan uit spelers die overgekomen zijn vanuit de talentvolle KMD-jeugd aangevuld met enkele geroutineerde spelers.

Wij zoeken een trainer die graag met deze spelersgroep op een hoger niveau wil presteren en ervoor zorgt dat de continue stroom van talentvolle jeugd naar de senioren bij sv-K.M.D. op een deskundige wijze wordt begeleid.

Onze kandidaat kan spelers stimuleren en is duidelijk in de coaching en de communicatie.

Het takenpakket ziet er als volgt uit:

- verzorgen van de training op dinsdag- en donderdagavond

- begeleiden/coachen van het team op zaterdag

Sv-K.M.D. uit Wateringen is een florerende en gezonde vereniging met ca. 800 leden en heeft 3 selectie-elftallen op zaterdag; het streven van de club is om met zelf opgeleide spelers op een zo hoog mogelijk niveau te spelen. Bij K.M.D. werk je in een team samen met de trainers van het 1e en 2e elftal; hierbij fungeert Frank Kuijl als coördinator van dit team.

Wij bieden:

- een passende vergoeding

- goede wedstrijd- en trainingsfaciliteiten (waaronder 2 kunstgrasvelden}

- een gezellige maar ook ambitieuze voetbalvereniging

Wanneer je denkt dat je een geschikte kandidaat bent voor deze functie, stuur dan een sollicitatiebrief en CV naar Frank Kuijl (technisch coördinator senioren). Het emailadres is frankkuyl@casema.nl (mailto:frankkuyl@casema.nl) Voor meer informatie kan je contact opnemen met Frank via telefoonnummer 06-27044480