Sponsor je eigen team

Meedoen is erg eenvoudig

SPONSOR JE EIGEN TEAM

Beste spelers en ouders van spelers,

Na de winterstop krijgen alle teams nieuwe wedstrijdshirts met ING als trotse hoofdsponsor op de borst, maar is voor jouw team de achterzijde nog beschikbaar om te sponsoren. Hoe mooi is dat: het logo van jouw bedrijf of bedrijf waar je werkt op de rug van alle shirts van jouw team!

KMD kan je steun in deze periode met Corona goed gebruiken en daarom hebben we een heel aantrekkelijk aanbod voor je ontwikkeld: voor sponsoring van jouw team (15 shirts) voor de komende 2,5 jaar (dus tot de zomer van 2023) betaal je totaal slechts € 750,- ex BTW.

Meedoen is erg eenvoudig: stuur voor 15 oktober as. een bericht naar sponsorcommissie@sv-kmd.nl (mailto:sponsorcommissie@sv-kmd.nl) en we nemen contact met je op. Als je geïnteresseerd bent in andere sponsormogelijkheden zoals tassen, website of Club-TV zullen we je daarover natuurlijk ook graag informeren.

KMD rekent op veel enthousiaste reacties, dus wees er snel bij en

SPONSOR JE EIGEN TEAM!

Met sportieve groet,

De KMD sponsorcommissie