Wedstrijden KMD team onder de 23 jaar

In het huidige seizoen is er na enkele jaren weer voor gekozen om het elftal onder de 23 jaar binnen K.M.D. nieuw leven in te blazen. Dit elftal is bedoeld om jonge seniorentalenten en spelers vanuit de jeugd aan elkaar te laten wennen. Tevens zal dit de samenwerking tussen de jeugd, seniorenselectie en staf vergroten. Daarnaast stimuleert dit elftal de ontwikkeling van talentvolle spelers en zal er een versnelde kennismaking en gewenning met de speelstijl van KMD 1 en 2 tot stand komen.

De opzet is dat er dit seizoen minimaal 6 wedstrijden zullen worden gespeeld; de start zal zijn op dinsdag 6 oktober bij S.E.V.  (aanvang: 20.00 uur) en de andere vastgestelde data zijn dinsdag 10 november (tegenstander nog niet bekend) en dinsdag 8 december (G.D.A. uit). In 2021 volgen nog minimaal 3 wedstrijden.

De staf van dit elftal zal bestaan uit de volgende personen:

Trainers: Willem Verwoerd en Patrick Reinigert

Verzorger: Aad de Lijster

Leider: Michiel Jongerius

Ass. Scheidsrechter: Hendrik Jan van de Wetering

Namens de staf,

Frank Kuijl (TC Senioren)