Update vanuit het bestuur

Beste KMD’er,

Het nieuwe seizoen is van start! De eerste wedstrijden zijn gespeeld en vele vrijwilligers hebben de handen inmiddels weer uit de mouwen gestoken. Ook wij komen elke maand weer bij elkaar om onze mooie vereniging te ‘besturen’. Omdat wij jullie graag willen meenemen in alles wat er binnen de vereniging gebeurt, zullen we elke maand belangrijke mededelingen en besluiten uit de bestuursvergadering met jullie delen.

Mededelingen en besluiten uit de bestuursvergadering van 14 september:

* Vrijdag 30 oktober zal de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaatsvinden. De intentie is om de vergadering fysiek te laten plaatsvinden in de kantine, waarbij natuurlijk rekening gehouden zal worden met de Coronamaatregelen. Leden zullen zich vooraf aanmelden om inzicht te krijgen in het aantal aanwezigen. Daarnaast onderzoeken we de mogelijkheid om de ALV via een livestream te kunnen volgen.

* In verband met de beperkte aantal toegestane personen in de kantine zijn we voornemens een grote tent of overkapping voor op het terras aan te schaffen of te huren om het aantal zitplekken bij regenachtig weer uit te breiden. Dit gaat natuurlijk gepaard met een flinke financiële investering. Heb jij ideeën of mogelijkheden in jouw netwerk? Laat het ons weten!

* Omdat het aantal trainers en coaches is gestegen door de veranderde structuur in de jeugdafdeling, zullen er 25 extra trainers- en coachjassen worden aangeschaft.

* Pak jij een gele of rode kaart dit seizoen? Wij zullen de boetes voor gele en rode kaarten weer gaan innen bij de spelers die op de bon geslingerd zijn.

* Naar aanleiding van de inbraken afgelopen zomer op KMD, wordt op dit moment de mogelijkheid tot het aanschaffen van een camerasysteem onderzocht.

* Save the date: dit seizoen hebben wij de vrijwilligersavond gepland op zaterdag 27 maart 2021! Wij hopen dat de vrijwilligersavond dit seizoen door kan gaan.

* Heb jij de nieuwe koffie al geproefd? We hebben sinds deze maand twee nieuwe koffiemachines die koffie zetten met verse bonen. De prijs van de koffie zal hierdoor licht stijgen.

* In verband met de Coronamaatregelen is de invoering van het nieuwe rookbeleid uitgesteld tot 1 januari. Vanaf 1 januari mag er tot 12.00 uur niet worden gerookt. Vanaf 12.00 uur mag er alleen worden gerookt op de rookplek onder de luifel.

* De sponsorcommissie heeft inmiddels alle balsponsors voor het seizoen 2020/2021 vastgelegd.

* Het bord aan de Heulweg voor de wedstrijdaankondiging is opnieuw bekleed en wordt gesponsord door Mooi Rood (Thomas van der Schoor), Boutkan & Partners, Bouwbedrijf Jongerius en Van der Schoor & Partners.

* Zaterdag 19 september as. is “KMD Rijk Zwaan dag”, waarbij we de hele dag snoeptomaatjes en snoepkomkommertjes uitdelen. Rijk Zwaan is zaterdag ook balsponsor en sponsort de aanschaf van twee jeugddoeltjes.

* De onderhoudsploeg heeft de plantenbakken rond het terras onderhanden genomen met een stevig stalen frame en mooie nieuwe buitenplaten. De planten volgen zo snel mogelijk. De nieuwe plantenbakken zijn volledig mogelijk gemaakt door onze trouwe sponsor Van der Schoor & Partners (pensioenen, hypotheken en verzekeringen).

* Binnenkort zullen alle spelers en ouders van spelers benaderd worden via hun trainer/coach met een uniek aanbod van de sponsorcommissie om voor slechts € 750,- ex BTW voor 2,5 jaar de achterzijde van de wedstrijdshirts van je eigen team te sponsoren.

Heb jij naar aanleiding van deze mededelingen en besluiten vragen, suggesties of ideeën? Stuur dan een mail naar Dide van Adrichem via secretaris@sv-kmd.nl of spreek een van de bestuursleden aan op de club!

Wij wensen jullie een fijn seizoen!

Peter, Joost, Patrick, Ruud, Martin, Marco, Anton & Dide