Registratie gasten en bezoekers

Aanpassing coronamaatregelen en registratie gasten en bezoekers.

We hebben het allemaal gehoord vanavond. De coronabesmettingen lopen op. Zeker in onze regio Haaglanden is en blijft voorzichtigheid geboden. De bekende regels weten we inmiddels en zowel de kantine als de kleedkamers zijn conform de regels ingericht. Het is verder aan een ieder zelf om zich aan die regels te houden. Ook wij weten dat dit niet altijd eenvoudig is, maar wel onoverkomelijk als we uiteindelijk willen blijven voetballen in een coronavrije omgeving. Daar zijn we allemaal verantwoordelijk voor. We hebben besloten om alle bezoekers en gasten vanaf morgen 19 september te registreren. Daarvoor hebben wij een app ter beschikking.

Voor de leden van KMD is dat vooralsnog niet verplicht maar wel gewenst als je dat zinvol vindt. Wij weten van de leden wie er geweest zijn iedere zaterdag omdat wij uiteraard het schema kennen en iedereen kunnen bereiken, indien nodig voor een bron- en contactonderzoek.

De afbeeldingen met de barcode zoals hierboven afgebeeld vind je in de JC kamer en in de kantine op de tafels en bij de bar.

Laten we er een mooie zonnige zaterdag van maken en blijf zo veel als mogelijk buiten. Dat is altijd beter.

Bestuur KMD

2020-09-18_23-52-06 2020-09-18_23-52-06