Aanpassing/Veranderingen Technische Commissie

Als gevolg van de aanstelling van de hoofd jeugdopleiding (HJO), is de organisatiestructuur van de Technische Commissie (TC) herzien. De werkzaamheden van de TC zullen alleen betrekking hebben op het veld, te denken aan begeleiden en assisteren van technisch kader (inclusief de leiders) tijdens trainingen en wedstrijden. Daarbij worden de taken verder opgesplitst en daarmee verkleind. Niet meer bovenbouw en onderbouw, maar per lichting/leeftijdscategorie. Op deze manier zijn er meer handen aanwezig om het werk naar behoren uit te voeren en is er ook meer kennis binnen de technische commissie. De TC zal worden aangestuurd door de HJO.

De technische commissie voor het komend seizoen ziet er als volgt uit:

TC JO19                     Patrick Reinigert

TC JO17                     Robert van der Valk

TC JO15                     Ab Kooy

TC JO13                     Jop Abendanon

TC JO12-JO11           Marcel Pronk

TC JO10-JO7             Raymond van Dullemen

TC JO10-JO7             Avram den Heijer

TC meiden                  Dennis de Ket

TC keepers                 Tom Middendorp

Keeperstraining
Keepers zijn een zeer gewaardeerd lid van het team, dat zij andere kwaliteiten moeten hebben dan veldspelers is logisch. Tijdens de normale trainingen, kan hier niet altijd op getraind worden. Daarom wordt er door KMD geïnvesteerd in de keeperstraining. Onder leiding van John Schonewille en Tom Middendorp is dit zoals altijd weer een succes geweest. We zijn dan ook blij om te kunnen melden dat onderstaande keeperstrainers het komend seizoen weer keeperstraining gaan geven:

Amber van Niel
Cees Roos
John Schonewille
Milan Brakel
Odens van der Zwan
Sara Visser
Tom Middendorp

Dinsdag 1 september beginnen de keeperstrainingen weer, verdere informatie volgt hierover nog.

Wedstrijdcoördinator jeugd
Ruud Fidder is een graag geziene gezicht bij KMD, die niet alleen betrokken is bij de scheidsrechters, maar hij regelt ook alle oefenwedstrijden voor de jeugd. Mocht je nou interesse hebben in oefenwedstrijden en/of toernooien overleg dit eerst even met de jeugdcoördinator en neem dan contact op met Ruud Fidder via: rgfidder@kabelfoon.nl.

Jeugdspelers opleiden als vrijwilligers
Bij KMD vinden wij het belangrijk dat er voldoende vrijwilligers zijn, zodat de bar open kan, er wedstrijden zijn, er getraind kan worden etc.

Hierin willen we jong beginnen met het opleiden van vrijwilligers. Mocht je het nou leuk vinden om komend seizoen te gaan beginnen met het fluiten van wedstrijden, te willen beginnen als trainer en/of als coach of je wil gewoon meer informatie hierover? Laat het dan weten via hoofdjeugdopleiding@sv-kmd.nl en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op!

Groet,
Jeremy vd Stap