Scheidrechtercursus binnenkort weer van start

Scheidscursus binnenkort weer van start

Nu we weer na de vakantie en deze coronatijd ’mogen’ voetballen, zijn we wel op zoek naar scheidsrechters, die het fluiten willen gaan oppakken, om zo alle KMD wedstrijden in goede banen te leiden(jeugd, senioren (mv)

Samen met VELO start een cursus waar we 5 man/vrouw kunnen plaatsen. (deelname vanaf 15 jaar)

Wie voelt hier wat voor, om zo iedereen zijn hobby uit te kunnen laten voeren en plezier te hebben op de zaterdag.

Zo snel mogelijk aanmelden, want vol is vol.  KNVB verzorgt de cursus en stelt een maximaal aantal deelnemers vast per cursus voor de 5 avonden.

Dus wie wil die fluit ter hand wil nemen, om de wedstrijden te leiden? Want het is nog steeds: geen scheids geen voetbalwedstrijd!!!

Dus ik reken op voldoende aanmeldingen, net als de laatste jaren, want KMD is nog steeds regionaal koploper in het opleiden van nieuwe scheidsrechters. Laten we dat zo houden!

Heb je nog vragen of wil je meer info, dan hoor ik dat graag van jullie:   Ruud 06-14716971

Mailen mag ook naar: Scheidsrechters commissie KMD (mailto:scheidsrechterszakenkmd@sv-kmd.nl)

Gözübüyük Gözübüyük