KMD Sponsor van de dag?

Doe je mee?

We hebben net een nieuwsbrief naar al onze sponsors gestuurd met de volgende inhoud;

Beste,...

In goede tijden helpt u als sponsor ons om van KMD de leukste club van het Westland te maken met financiële bijdrages, aanschaf van materialen en ondersteuning van activiteiten. Daar zijn we u dankbaar voor en daar doen we graag iets voor terug.

We realiseren ons dat u en de andere KMD sponsors tijdens de corona-crisis waarschijnlijk wat extra hulp kunnen gebruiken. We willen u daarom de gelegenheid bieden voor extra aandacht bij de KMD leden. We gaan dat doen vanuit het thema “KMD Sponsor van de dag”.

Wij nodigen u hierbij uit om u aan te melden voor onze actie “KMD Sponsor van de dag”. We zullen, op volgorde van binnenkomst, iedere dag op de KMD Facebook pagina ‘Klein Maar Dapper’ een sponsor in het zonnetje te zetten. Met de vraag aan KMD leden om te reageren, het bericht te delen of een aanmoedigingsfilmpje te plaatsen.

Meedoen is eenvoudig: u stuurt een mailtje naar de KMD sponsorcommissie en beantwoordt twee vragen: wat heeft uw bedrijf te bieden en hoe kunnen de KMD-leden u helpen. Ter inspiratie bijgaand twee voorbeelden. Door deel te nemen bent u er mee akkoord dat wij uw bericht op Facebook plaatsen.

Als u hulp van de KMD-leden kunt gebruiken, doe dan mee en wordt KMD sponsor van de dag door een mailtje te sturen naar  de sponsorcommissie  (mailto:sponsorcommissie@sv-kmd.nl)Beantwoord de twee vragen en stuur ook meteen een jpeg van uw logo mee, dan plaatsen we dat bij het bericht op Facebook. U kunt ook de url van uw website toevoegen.

We kijken uit naar uw reactie.

Met sportieve groet,

KMD Sponsorcommissie

Ter inspiratie twee fictieve voorbeelden

Freek’s Fietsen
Freek’s Fietsen in Wateringen heeft het grootste assortiment fietsen van heel het Westland. Wij nodigen KMD-leden uit voor het maken van een gratis corona-veilige proefrit op één van onze vele elektrische fietsen.
Simon Schilders
Met ons professionele schildersbedrijf helpen we grote en kleine bedrijven met schilderadvies en zijn we partner in onderhoud van vastgoed. Voor KMD-leden met een bedrijf zullen we graag een vrijblijvende offerte maken, voor de andere leden hopen we dat ze dit bericht willen doorsturen naar een mogelijke opdrachtgeve

weer op veld weer op veld
shirtjes shirtjes