KMD tot nader order gesloten

Geen voetbal, trainingen en bezoek aan kantine

De overheid heeft tal van maatregelen afgekondigd in verband met het coronavirus en daarom volgen wij de volgende richtlijn:

KNVB: “Wij adviseren alle amateurverenigingen om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten te organiseren. We hopen op begrip voor dit lastige besluit en de medewerking van alle clubs om gezamenlijk de competities tot een goed einde te brengen. De komende periode gaan we nadenken over een goede oplossing voor ons amateurvoetbal.”

We willen geen enkel risico lopen als sportvereniging en hebben dus besloten KMD volledig te sluiten. Dus vanavond ook geen trainingen en het (club) gebouw en kantine blijven ook dicht. De maatregel geldt tot en met 31 maart aanstaande.

Dit betekent dat ook de vrijwilligersavond van zaterdag 21 maart niet doorgaat.

Wij betreuren dit zeer en zullen komende periode de mogelijkheden bekijken voor een alternatieve avond op een ander moment.

Voor informatie volg de website en Facebookpagina.

Het bestuur van KMD

Voor eventuele dringende vragen kan je contact opnemen met Marco Schregardus of Anton Wouters.

shutterstock_1628745568_0 shutterstock_1628745568_0