KMD omgang met het Corona virus

Beste KMD vrienden,

Bij deze willen we jullie informeren hoe KMD omgaat met de situatie rondom het Corona virus.

Vanmiddag is er een persconferentie geweest van het RIVM. Onderdeel daarvan was de mededeling dat wanneer je in een Corona-risicogebied bent geweest en je hebt geringe klachten (lees: wel een hoestje, maar nog geen koorts), het advies is thuis te blijven en daar het beloop van de klachten af te wachten.

Voor KMD betekent dit dat alle trainingen en wedstrijden gewoon doorgaan, maar dat alle spelers, ouders, staf, etc. verzocht wordt thuis te blijven wanneer er (lichte) klachten zijn EN je aanwezig bent geweest in een risico gebied en/of in contact bent geweest met iemand met een Corona besmetting en het beloop van de klachten thuis af te wachten.

Preventie:

De belangrijkste maatregelen die je kan nemen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen, zijn:

• Was je handen regelmatig.

• Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog.

• Gebruik papieren zakdoekjes.

Deze maatregelen gelden voor alle virussen die griep en verkoudheid kunnen veroorzaken.

We hopen iedereen  zo voldoende te hebben geïnformeerd en houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Namens het KMD-bestuur,

Anton Wouters