VTT MO15/MO17 Toernooi zeer geslaagd!

Zaterdag was het dan eindelijk zover, het THUIS VTT toernooi voor de Meiden van MO15/MO17.

16 teams streden om de Grote Beker en een ticket voor het NK later in het jaar!

Alle teams waren op tijd aanwezig, een drukte van belang!

Het weer zat ook gelukkig mee, al was het soms wel waterkoud.

Uiteindelijk wisten Spartaan’20 en DSVP (MO17) en Die Haghe en weer DSVP (MO15) de finale te halen na vele poule en kruisfinale wedstrijden.

Uiteindelijk gingen de bekers naar de beide meiden teams van DSVP. Maar de nrs 2 hebben ook een NK ticket op zak.

Nou het was wel een zaterdagje in het nieuwe jaar 2020, super gezellig en goed verlopen met veel enthousiaste speelsters en aanhang.

Voor een herhaling waard.

Blijft nog een bedankje voor iedereen die het toernooi heeft mede doen slagen.

De teams ( KMD, DSVP, DSO, Die Haghe, RKDEO, FC Zoetermeer, Zwaluwen, de Meern, Spartaan’20, Nieuwkoop) en de scheidsrechters, bar en keukenpersoneel, Lara (VTT) die alles deskundig coordineerde, en allen aan de wedstrijdtafel en een ieder die ik misschien vergeten ben.

En sowieso KMD opzich die de accomodatie ter beschikking heeft gesteld.

Tot volgende week zaterdag als de ”competitie” weer van start gaat.

Bedankt, groet Ruud Fidder

beker beker