Info over wedstrijdwijzigingen e.d.

Hier informatie over het verplaasten van wedstijden.

Als je wedstrijden wil verplaatsen moet er voor de jongens- en meisjes-jeugd contact op genomen met Ruud Fidder, dit om misstanden te voorkomen.
Ruud zorgt er dan voor dat het geregeld wordt met de KNVB en de tegenstanders en met de trainers en coördinatoren. Daarna sluit hij kort met Jan Middendorp voor de indeling van de velden en kleedkamers.

Voor de senioren moet er contact opgenomen worden Melissa Grootscholten  of Patrick Kriek met dezelfde regels als hierboven.
Dit allemaal om te zorgen dat verplaatsingen e.d. over niet te veel schijven gaan.

Wil je op zaterdag een wedstrijd verplaatsen kan KMD dat zelf indelen tot 8 dagen (vrijdagavond 11:59) van te voren voor de betreffende zaterdag.
Het komt regelmatig voor dat het te laat gebeurt. Dat geeft voor KMD problemen met de veldindeling en zeker de kleedkamers omdat de accommodatie overvol is.
Doe je dit op tijd, dan kunnen we een optimale veld en kleedkamerbezetting inplannen.

Namens het bestuur.