Kleding en materialen inleveren

voor einde van de maand (Juni)

Nu het seizoen erop zit, gaan we weer verder met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen.

Ook alle uitgegeven kleding moet weer worden ingenomen en worden klaargemaakt voor de eerste trainingen en wedstrijden na de zomervakantie.

Om alles weer tijdig uit te kunnen leveren, is het daarom belangrijk dat we alle wedstrijdshirts, materiaaltassen, ballen, trainingspakken, polo’s, leidersjassen en trainersjassen op korte termijn schoon terugontvangen.

Indien er voor komend seizoen al duidelijk is dat je in dezelfde rol verder gaat, dan mag je de kleding bij je houden. In dat geval graag doorgeven aan Rinze (rinze.nies@outlook.com).

Als hier nog geen duidelijkheid over is voor komend seizoen, dan graag wel alles inleveren voor het einde van deze maand (juni).

Het inleveren van de kleding en materialen kan op de zaterdagochtenden in de JC-kamer.

Bedankt voor de medewerking.